Údolní niva jako místo terénní výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F12%3A43915729" target="_blank" >RIV/49777513:23510/12:43915729 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Údolní niva jako místo terénní výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Článek ukazuje možnosti jak provádět výuku v údolní nivě. Metody terénní výuky jsou doporučovány pro vyučování témat fyzické geografie, environmentální historie a životního prostředí. Didaktický návod předkládá témata, úkoly a otázky pro terénní výuku napříkladu úseku údolní nivy řeky Úslavy.
Název v anglickém jazyce
Floodplain as a place for school fieldwork
Popis výsledku anglicky
The paper demonstrates possibilities how a school fieldworks can take place on the floodplain. Fieldwork methods are reported as recommended for the teaching of physical geography, environmental history and environmental science. This didactics manual presents themes and questions lessons for fieldwork on an example of the Úslava river floodplain segment.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Geografické rozhledy
ISSN
1210-3004
e-ISSN
—
Svazek periodika
21
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
16-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—