Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Společenská odpovědnost v evropském a českém cukrovarnictví

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F13%3A43918480" target="_blank" >RIV/49777513:23510/13:43918480 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.cukr-listy.cz/on_line/2013/PDF/188-191.pdf" target="_blank" >http://www.cukr-listy.cz/on_line/2013/PDF/188-191.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Společenská odpovědnost v evropském a českém cukrovarnictví

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Společenská odpovědnost podniků (CSR) je konceptem, který v podnikatelském prostředí počátku 21. století nabývá na stále větší důležitosti. Tento příspěvek diskutuje jeho reflexi v evropském a českém cukrovarnickém průmyslu. Úvod článku se zabývá postoji, které ke konceptu CSR zastávají jak české, tak i mezinárodní orgány, a dále vysvětlením použité metodiky. Druhá kapitola srovnává obsah dokumentů, ve kterých se k CSR hlásí evropské cukrovarnictví, s všeobecným chápáním konceptu společenské odpovědnosti ? tzv. Triple-bottom line. Ukazuje se při tom, že dokumenty evropského cukrovarnického průmyslu nepostihují celý obsah CSR. Třetí kapitola je věnována případové studii, která analyzuje stupeň reflexe společenské odpovědnosti ve čtyřech českých a čtyřech zahraničních cukrovarnických společnostech. Z výsledků této studie vyplývá, že české cukrovary v reflexi prvků CSR velmi výrazně zaostávají za evropskými podniky. Ani v jejich případě však není situace ideální. Závěrečná kapitola příspě

  • Název v anglickém jazyce

    Social Responsibility in European and Czech Beet-Sugar Industry

  • Popis výsledku anglicky

    Corporate Social Responsibility (CSR) is a concept, whose importance in the business sector in the beginning of the 21st century is still rising. This paper discusses its reflection in the European and Czech beet-sugar industry. The introduction deals with the attitudes of Czech and international authorities towards this concept and with the methods used. In the second chapter, the content of the European beet-sugar industry CSR-concerning documents and the generally accepted content of the CSR concept(triple-bottom line) are compared. It seems that documents of the European beet-sugar industry do not fully reflect the whole content of CSR. The third chapter is devoted to a case study, which analyzes the degree of CSR reflection among four Czech and four international companies. This study reached the conclusion that Czech sugar refineries strongly fall behind European ones in the reflection of CSR even though the situation of European companies is not ideal. The last chapter briefly

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Listy cukrovarnické a řepařské

  • ISSN

    1210-3306

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    129

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5-6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    188-191

  • Kód UT WoS článku

    000319480800007

  • EID výsledku v databázi Scopus