Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Welfare distribution in double auction trading, comparison of classroom experiment and homogeneous agent based computational model

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F13%3A43919115" target="_blank" >RIV/49777513:23510/13:43919115 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.wseas.us/e-library/conferences/2013/Chania/AEBDa/AEBDa-25.pdf" target="_blank" >http://www.wseas.us/e-library/conferences/2013/Chania/AEBDa/AEBDa-25.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Welfare distribution in double auction trading, comparison of classroom experiment and homogeneous agent based computational model

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper compares the welfare distribution in two double-auction markets. The first one is an agent based simulation market with homogeneous agents and the second one is classroom experimental market with the students. The welfare is measured by the surpluses of buyers or sellers according to the partial market analysis via Alfred Marshall. While the agent based simulation shows the normal distribution of surpluses, the classroom experiment shows suspicion of heavy tails. That is why some personal characteristics of the traders can probably play a role in the classroom experiment.

  • Název v anglickém jazyce

    Welfare distribution in double auction trading, comparison of classroom experiment and homogeneous agent based computational model

  • Popis výsledku anglicky

    This paper compares the welfare distribution in two double-auction markets. The first one is an agent based simulation market with homogeneous agents and the second one is classroom experimental market with the students. The welfare is measured by the surpluses of buyers or sellers according to the partial market analysis via Alfred Marshall. While the agent based simulation shows the normal distribution of surpluses, the classroom experiment shows suspicion of heavy tails. That is why some personal characteristics of the traders can probably play a role in the classroom experiment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    RECENT RESEARCHES in APPLIED ECONOMICS and MANAGEMENT Business Administration and Financial Management - Volume 1

  • ISBN

    978-960-474-323-0

  • ISSN

    2227-460X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    150-155

  • Název nakladatele

    WSEAS Press

  • Místo vydání

    Chania, Crete Island

  • Místo konání akce

    Chania, Crete Island, Greece

  • Datum konání akce

    27. 8. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku