Geoparky - nová platforma regionálního marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F13%3A43920243" target="_blank" >RIV/49777513:23510/13:43920243 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Geoparky - nová platforma regionálního marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek hodnotí potenciál geoparků pro regionální marketing a rozvoj geoturismu. Prezentujeme otázky současného stavu a plánu rozvoje geoparků v ČR. Minivýzkum ukázal, že geopraky ČR zatím nejsou veřejnosti známé. Závěrečná část komentuje marketingovustrategii geoparku GeoLoci.
Název v anglickém jazyce
Geoparks - a new platform of the regional marketing
Popis výsledku anglicky
This paper evaluates the potential of geoparks for the regional marketing and geotourism development. We present qustions about the current state and development plan of geoparks in the Czech Republic. Small research demonstrates that geoparks project isn't commonly known among general public in the Czech Republic. Final part of the paper comments marketing strategy of the National Geopark GeoLoci.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů