Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Geoparky - nová platforma regionálního marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F13%3A43920243" target="_blank" >RIV/49777513:23510/13:43920243 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Geoparky - nová platforma regionálního marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek hodnotí potenciál geoparků pro regionální marketing a rozvoj geoturismu. Prezentujeme otázky současného stavu a plánu rozvoje geoparků v ČR. Minivýzkum ukázal, že geopraky ČR zatím nejsou veřejnosti známé. Závěrečná část komentuje marketingovustrategii geoparku GeoLoci.

  • Název v anglickém jazyce

    Geoparks - a new platform of the regional marketing

  • Popis výsledku anglicky

    This paper evaluates the potential of geoparks for the regional marketing and geotourism development. We present qustions about the current state and development plan of geoparks in the Czech Republic. Small research demonstrates that geoparks project isn't commonly known among general public in the Czech Republic. Final part of the paper comments marketing strategy of the National Geopark GeoLoci.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů