Basic information about compared tourism destinations
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F15%3A43926761" target="_blank" >RIV/49777513:23510/15:43926761 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Grundlegende Informationen zu den verglichenen touristischen Destinationen
Popis výsledku v původním jazyce
Dieses Kapitel vergleicht Schlüsselaspekte von Tourismusdestinationen, die in der Publikation angesprochen sind. Konkret beinhaltet dieses Kapitel den Vergleich von Schlüsseldaten aus der Statistik in Tourismus für deutsch-tschechisches Grenzraum (tschechischer und deutscher Teil) und deutsch-französchisches Grenzraum (deutscher und französischer Teil).
Název v anglickém jazyce
Basic information about compared tourism destinations
Popis výsledku anglicky
This chapter compares key aspects of tourism destinations, which are mentioned in the publication. Specificaly this chapter contains a comparison of key statistical data about tourism in Czech-Bavarian (Czech and Bavarian part) and German-French (Germanand French part) cross-border regions.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Der Imagevergleich von Regionen als Basis für das Destinationsmarketing Srovnání image regionů se zaměřením na marketing destinací
ISBN
978-3-86367-040-5
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
9-12
Počet stran knihy
156
Název nakladatele
GUC - Verlag der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H
Místo vydání
Chemnitz
Kód UT WoS kapitoly
—