Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Basic information about compared tourism destinations

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F15%3A43926761" target="_blank" >RIV/49777513:23510/15:43926761 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Grundlegende Informationen zu den verglichenen touristischen Destinationen

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dieses Kapitel vergleicht Schlüsselaspekte von Tourismusdestinationen, die in der Publikation angesprochen sind. Konkret beinhaltet dieses Kapitel den Vergleich von Schlüsseldaten aus der Statistik in Tourismus für deutsch-tschechisches Grenzraum (tschechischer und deutscher Teil) und deutsch-französchisches Grenzraum (deutscher und französischer Teil).

  • Název v anglickém jazyce

    Basic information about compared tourism destinations

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter compares key aspects of tourism destinations, which are mentioned in the publication. Specificaly this chapter contains a comparison of key statistical data about tourism in Czech-Bavarian (Czech and Bavarian part) and German-French (Germanand French part) cross-border regions.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Der Imagevergleich von Regionen als Basis für das Destinationsmarketing Srovnání image regionů se zaměřením na marketing destinací

  • ISBN

    978-3-86367-040-5

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    9-12

  • Počet stran knihy

    156

  • Název nakladatele

    GUC - Verlag der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H

  • Místo vydání

    Chemnitz

  • Kód UT WoS kapitoly