Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role kvality v podnikovém řízení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F16%3A43928338" target="_blank" >RIV/49777513:23510/16:43928338 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role kvality v podnikovém řízení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá aktuální problematikou managementu kvality v podnikovém sektoru. Příspěvek je cílen na střední a velké podniky, které vytváří post manažera kvality. Kvalita by měla být inkorporována v podnikové strategii. Tyto firmy by měly správně řídit kvalitu jejich produktů, služeb, podnikových procesů a jiných aspektů kvality. To vyžaduje monitoring a analyzování nákladů na kvalitu. Kvalitě by měla být věnována pozornost, protože přímo ovlivňuje loajalitu zákazníků. Kontrola kvality by měla být založena na 8 principech managamentu kvality, které zahrnují sledování efektivity podnikových operací. Příspěvek obsahuje výsledky výzkumu v 60 především velkých firmách. Tento výzkum prokázal, že nejzávažnějším problémem kontroly kvality je fluktuace zaměstnanců a nedostatečné sledování nákladů kvality.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Quality in Business Management

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the current issue of the quality management in the corporate sector. The focus is placed on medium and large companies, because these companies lead to the creation of the post of the quality managers. The quality should be incorporated in the corporate strategy. These companies should successfully manage the quality of their products, services, business processes and other aspects of the quality. It requires the monitoring and the analyzing the cost of the quality. Attention should be paid to the quality because of its direct impact on the customer loyalty. The quality control can be based on 8 quality management principles whose respect greatly contributes to the increasing the efficiency of company operations. The paper contains results of the research in 60 mainly large companies. This research revealed that the most prominent problemof the quality control is the fluctuacion of employee and insufficient the record keeping of the quality cost.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    44-56

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus