Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trendy v podnikání 2016

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F16%3A43930516" target="_blank" >RIV/49777513:23510/16:43930516 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Trendy v podnikání 2016

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mezinárodní vědecká konference se uskutečnostil ve dnech 10. a 11. 11. 2016 za účasti reprezentantů z ČR a SR. Cíle konference: prezentace výsledků vědecké a odborné činnosti účastníků konference, setkání a diskuse akademických pracovníků, doktorandů a odborníků z praxe, navázání kontaktů pro spolupráci ve výzkumné a publikační činnosti a pro spolupráci s praxí. Tématické sekce konference: Aktuální trendy v oblasti financí a účetnictví, Marketing management v 21. století, Kvantitativní metody v podnikatelském a investičním rozhodování, Management a marketing měst a regionů, Příklady dobré praxe interdisciplinární spolupráce a podpory podnikavosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Business Trends 2016

  • Popis výsledku anglicky

    International Scientific Conference on BUSINESS TRENDS was held ond 10th and 11th November 2016. Conference participants were from Czech Republic and Slovak Republic. Objectives of the conference: presentation of results of scientific and professional activities carried out by participants, meeting and discussions of academic staff, doctoral students nad experts, networking in order to collaborate in research projects and publishing, and also to collaborate with company experts from different industry sectors. The conference was hels in following sections: Current trends in finance and accounting, Marketing management in the 21st century, Quantitative methods in business and investment decision making, Management and marketing of cities and regions, Examples of good practice of interdisciplinary cooperation and enterpreneurship

Klasifikace

  • Druh

    M - Uspořádání konference

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    130

  • Počet zahraničních účastníků

    33

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce