Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

BRANDING OF NON-PROFIT ORGANIZATIONS EXEMPLIFIED BY LIBRARIES

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F16%3A43931787" target="_blank" >RIV/49777513:23510/16:43931787 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    BRANDING OF NON-PROFIT ORGANIZATIONS EXEMPLIFIED BY LIBRARIES

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents the importance of branding in the non-profit sector represented by libraries. Its recommendations for libraries are presented in the form of a comparison with the branding of libraries in other countries and selected results of research conducted in the non-profit sector in the Czech Republic. Also presented in the paper are the advantages and disadvantages of the implementation of branding in libraries. Last but not least, the paper outlines the key trends in branding.

  • Název v anglickém jazyce

    BRANDING OF NON-PROFIT ORGANIZATIONS EXEMPLIFIED BY LIBRARIES

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the importance of branding in the non-profit sector represented by libraries. Its recommendations for libraries are presented in the form of a comparison with the branding of libraries in other countries and selected results of research conducted in the non-profit sector in the Czech Republic. Also presented in the paper are the advantages and disadvantages of the implementation of branding in libraries. Last but not least, the paper outlines the key trends in branding.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MARKETING IDENTITY: Brands we love - Part I.

  • ISBN

    978-80-8105-840-0

  • ISSN

    1339-5726

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    73-83

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of Ss.Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    8. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000410451700007