BRANDING OF NON-PROFIT ORGANIZATIONS EXEMPLIFIED BY LIBRARIES
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F16%3A43931787" target="_blank" >RIV/49777513:23510/16:43931787 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
BRANDING OF NON-PROFIT ORGANIZATIONS EXEMPLIFIED BY LIBRARIES
Popis výsledku v původním jazyce
This paper presents the importance of branding in the non-profit sector represented by libraries. Its recommendations for libraries are presented in the form of a comparison with the branding of libraries in other countries and selected results of research conducted in the non-profit sector in the Czech Republic. Also presented in the paper are the advantages and disadvantages of the implementation of branding in libraries. Last but not least, the paper outlines the key trends in branding.
Název v anglickém jazyce
BRANDING OF NON-PROFIT ORGANIZATIONS EXEMPLIFIED BY LIBRARIES
Popis výsledku anglicky
This paper presents the importance of branding in the non-profit sector represented by libraries. Its recommendations for libraries are presented in the form of a comparison with the branding of libraries in other countries and selected results of research conducted in the non-profit sector in the Czech Republic. Also presented in the paper are the advantages and disadvantages of the implementation of branding in libraries. Last but not least, the paper outlines the key trends in branding.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MARKETING IDENTITY: Brands we love - Part I.
ISBN
978-80-8105-840-0
ISSN
1339-5726
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
73-83
Název nakladatele
Faculty of Mass Media Communication, University of Ss.Cyril and Methodius in Trnava
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
8. 11. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000410451700007