Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fast algorithm for triangular mesh simplification based on vertex decimation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F02%3A00071305" target="_blank" >RIV/49777513:23520/02:00071305 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Fast algorithm for triangular mesh simplification based on vertex decimation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A common task in computer graphics is the visualisation of models of real world objects. These models are very large and complex and their surfaces are usually represented by triangular meshes. The surface of complex model can contain thousands or even million of triangles. Becaus we want fast and interactive manipulation with these models, we need either to improve our graphics hardware or to find a method how to reduce the number of triangles in the mesh, e. g. mesh simplification. In this paper we will present a fast algorithm for triangular mesh reduction based on the principle of vertx decimation.

  • Název v anglickém jazyce

    Fast algorithm for triangular mesh simplification based on vertex decimation

  • Popis výsledku anglicky

    A common task in computer graphics is the visualisation of models of real world objects. These models are very large and complex and their surfaces are usually represented by triangular meshes. The surface of complex model can contain thousands or even million of triangles. Becaus we want fast and interactive manipulation with these models, we need either to improve our graphics hardware or to find a method how to reduce the number of triangles in the mesh, e. g. mesh simplification. In this paper we will present a fast algorithm for triangular mesh reduction based on the principle of vertx decimation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Fast algorithm for triangular mesh simplification based on vertex decimation

  • ISBN

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Neuveden

  • Datum konání akce

    1. 1. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku