Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VoiceXML based telephone dialog system providing access to entrance examination results stored in the university database

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F02%3A00071515" target="_blank" >RIV/49777513:23520/02:00071515 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    VoiceXML based telephone dialog system providing access to entrance examination results stored in the university database

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes a telephone dialog system used at the University of West Bohemia as an automatic response system offering students the possibility of obtaining their university entrance examination results through a telephone network. The results are usually exhibited on the university web pages as soon as they are available. One way by which the necessary information may be obtained is therefore to visit the mentioned web pages using Internet. However, not everybody has this possibility at least in a reasonably short time. We propose alternative way of obtaining these results using telephone access to the university information server. The system is able to recognize and process user voice questions and communicates using synthesized computer voice. The system is able to handle more telephone calls concurrently.

  • Název v anglickém jazyce

    VoiceXML based telephone dialog system providing access to entrance examination results stored in the university database

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes a telephone dialog system used at the University of West Bohemia as an automatic response system offering students the possibility of obtaining their university entrance examination results through a telephone network. The results are usually exhibited on the university web pages as soon as they are available. One way by which the necessary information may be obtained is therefore to visit the mentioned web pages using Internet. However, not everybody has this possibility at least in a reasonably short time. We propose alternative way of obtaining these results using telephone access to the university information server. The system is able to recognize and process user voice questions and communicates using synthesized computer voice. The system is able to handle more telephone calls concurrently.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LN00B096" target="_blank" >LN00B096: Výzkumné centrum aplikované kybernetiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    VoiceXML based telephone dialog system providing access to entrance examination results stored in the university database

  • ISBN

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Neuveden

  • Datum konání akce

    1. 1. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku