Výpočty na GPU v projektivním prostoru s použitím homogenních souřednic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F06%3A00000083" target="_blank" >RIV/49777513:23520/06:00000083 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
GPU computation in projective space using homogeneous coordinates
Popis výsledku v původním jazyce
A novel approach to intersection computation and to computation in projective space is presented. GPU is utilized in order to get high efficiency.
Název v anglickém jazyce
GPU computation in projective space using homogeneous coordinates
Popis výsledku anglicky
A novel approach to intersection computation and to computation in projective space is presented. GPU is utilized in order to get high efficiency.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
JC - Počítačový hardware a software
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Game programming gems 6
ISBN
1-58450-450-1
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
137-147
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Charles River Media
Místo vydání
Boston
Kód UT WoS kapitoly
—