Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelování dynamiky podvozku železničního vozidla v přímé zvlněné trati

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F09%3A00501731" target="_blank" >RIV/49777513:23520/09:00501731 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modelování dynamiky podvozku železničního vozidla v přímé zvlněné trati

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá dynamickou analýzou dvounápravového podvozku železničního vozidla po přímé vertikálně zvlněné trati s uvažováním creepových silových účinků, které jsou funkcemi polohy kontaktního bodu kola a kolejnice. Matematický model diskrétní soustavy má 16 stupňů volnosti. Je provedena numerická simulace a grafická prezentace výsledků.

  • Název v anglickém jazyce

    Dynamic simulation boggie in waved straight

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with dynamic analysis of the two-axled bogie of the railway vehicle along the vertically waved straight way. Influence of the creep effect, which are a function of a position of the contact point of a wheel and rail. Mathematic model ofdiscreet system has siwteen degrees of freedom. The numeric simulation and visualization is made.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BK - Mechanika tekutin

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Současné problémy v kolejových vozidlech 2009

  • ISBN

    978-80-7395-199-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku