Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Introducing software components to road traffic modeling and simulation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F09%3A00501939" target="_blank" >RIV/49777513:23520/09:00501939 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Introducing software components to road traffic modeling and simulation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article presents an application of contemporary software engineering practices, in particular software components, into the area of road traffic modeling and simulation. It shows that by building road traffic models from individual components, boththe topology of the simulated traffic system and the behaviour of the simulation model can be easily changed according to the requirements. In fact, it is ůpossible to develop a single road traffic model, the properties of which can be adjusted almost arbitrarily. This felxibility, resulting in amulti-adjustable simulation, is of a great advantage as opposed to the existing road traffic modeling and simulation tools that usually implement only one behavioral model and are thus predetermined for simulation a limited set of problems.

  • Název v anglickém jazyce

    Introducing software components to road traffic modeling and simulation

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents an application of contemporary software engineering practices, in particular software components, into the area of road traffic modeling and simulation. It shows that by building road traffic models from individual components, boththe topology of the simulated traffic system and the behaviour of the simulation model can be easily changed according to the requirements. In fact, it is ůpossible to develop a single road traffic model, the properties of which can be adjusted almost arbitrarily. This felxibility, resulting in amulti-adjustable simulation, is of a great advantage as opposed to the existing road traffic modeling and simulation tools that usually implement only one behavioral model and are thus predetermined for simulation a limited set of problems.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA201%2F08%2F0266" target="_blank" >GA201/08/0266: Metody a modely pro ověřování konzistence aplikací založených na pokročilých komponentových modelech</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings MATHMOD 09 Vienna

  • ISBN

    978-3-901608-35-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Argesim/Asim

  • Místo vydání

    Wien

  • Místo konání akce

    Vídeň

  • Datum konání akce

    13. 2. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku