Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Phenomenal Trust Model

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F09%3A00502373" target="_blank" >RIV/49777513:23520/09:00502373 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Phenomenal Trust Model

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the phenomenal trust modelling. Required terms as trust, trust types, trust values and representation are mentioned. Fundamental description of phenomenal trust formation is presented as a form of impersonal trust which is complementary to interpersonal trust. Phenomenon is defined by the set of its possible exclusive values. The model describes the trust of a subject to particular value of a phenomenon. Proposed formula for phenomenal trust formation covers the factors as product reputation, number of recommendations of product, initial trust value of products and trusting disposition of the subject. The behaviour of trust evolution depending on particular factors is studied.

  • Název v anglickém jazyce

    Phenomenal Trust Model

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the phenomenal trust modelling. Required terms as trust, trust types, trust values and representation are mentioned. Fundamental description of phenomenal trust formation is presented as a form of impersonal trust which is complementary to interpersonal trust. Phenomenon is defined by the set of its possible exclusive values. The model describes the trust of a subject to particular value of a phenomenon. Proposed formula for phenomenal trust formation covers the factors as product reputation, number of recommendations of product, initial trust value of products and trusting disposition of the subject. The behaviour of trust evolution depending on particular factors is studied.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    23rd European conference on Modelling and Simulation

  • ISBN

    978-0-9553018-8-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Digitaldruck Pirrot GmbH

  • Místo vydání

    Dudweiler, Germany

  • Místo konání akce

    Madrid

  • Datum konání akce

    12. 6. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku