Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Citlivost vlastních frekvencí palivového souboru na změnu návrhových a provozních parametrů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F13%3A43917855" target="_blank" >RIV/49777513:23520/13:43917855 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Citlivost vlastních frekvencí palivového souboru na změnu návrhových a provozních parametrů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je vyšetřit vliv návrhových a provozních parametrů na vlastní frekvence palivového souboru jaderného reaktoru. Dekompozice palivového souboru hexagonálního typu na šest identických segmentů, centrální trubku a nosný skelet provázáných distančními mřížkami byla využita pro výpočet relativních citlivostí vlastních frekvencí. Analytická metoda výpočtu je založena na modálních veličinách palivového souboru. Parametry vybrané na základě maximálních relativních citlivostí mohou být využity proidentifikaci matematického modelu palivového souboru nebo pro jeho konstrukční modifikace z hlediska dynamických vlastností.

  • Název v anglickém jazyce

    Sensitivity analysis of nuclear fuel assembly eigenfrequencies with respect to design and operation parameters

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to show the influence of design and operation parameters on the nuclear fuel assembly eigenfrequencies. The hexagonal type fuel assembly decomposition into six identical revolved fuel rod segments, central tube and skeleton linkedby several spacer grids is used for calculation of relative sensitivity of eigenfrequencies. Analytical approach based on modal values of the fuel assembly is used to sensitivity analysis. The parameters chosen on the basis of the maximum relative sensitivity can be used for identification of the fuel assembly mathematical model or for projecting constructional modifications from the point of view of dynamic properties.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JF - Jaderná energetika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED1.1.00%2F02.0090" target="_blank" >ED1.1.00/02.0090: NTIS - Nové technologie pro informační společnost</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů