Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The influence of internal and external damping on turbocharger stability

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F13%3A43920213" target="_blank" >RIV/49777513:23520/13:43920213 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://waset.org/Publications/the-influence-of-internal-and-external-damping-on-turbocharger-stability/17036" target="_blank" >http://waset.org/Publications/the-influence-of-internal-and-external-damping-on-turbocharger-stability/17036</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The influence of internal and external damping on turbocharger stability

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents the mathematical description of the high-speed rotating system taking into account the influence of internal and external damping. The mathematical model is obtained by using the finite element method. The analyzed system is an automotive turbocharger understood as a rotor-bearing system. The circular cross-section shaft is equipped with one compressor wheel, one turbine wheel and is supported by two floating ring bearings. Based on the model, the dynamical analysis of a turbochargeris performed and stability conditions are evaluated.

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of internal and external damping on turbocharger stability

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the mathematical description of the high-speed rotating system taking into account the influence of internal and external damping. The mathematical model is obtained by using the finite element method. The analyzed system is an automotive turbocharger understood as a rotor-bearing system. The circular cross-section shaft is equipped with one compressor wheel, one turbine wheel and is supported by two floating ring bearings. Based on the model, the dynamical analysis of a turbochargeris performed and stability conditions are evaluated.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED1.1.00%2F02.0090" target="_blank" >ED1.1.00/02.0090: NTIS - Nové technologie pro informační společnost</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Mechanical Science and Engineering

  • ISSN

    2010-376X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    82

  • Stát vydavatele periodika

    ES - Španělské království

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    530-535

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus