Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Texturní analýza pomocí knihovny LbpLibrary

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F13%3A43920392" target="_blank" >RIV/49777513:23520/13:43920392 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://hdl.handle.net/11025/21206" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11025/21206</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Texturní analýza pomocí knihovny LbpLibrary

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Využití knihovny napsané v C++ k řešení problému texturní analýzy metodou LBP (Local Binary Pattern). Knihovnu je možné zařadit do rozličných aplikací, ve kterých je potřeba rozeznávat jednotlivé textury, nebo například pro řešení problému, kdy je kontrolována změna ve scéně (hlídání prostoru proti narušiteli). Dále je ukázáno, že lze implementaci knihovny využít k problémům, které vyžadují velmi rychlý výpočet, jelikož je vše optimalizováno právě pro rychlost. V neposlední řadě je možné knihovnu LbpLibrary využít i v jiných jazycích než C++, neboť je implementována tak, aby šla přeložit jako dynamická knihovna a bylo možné ji připojit k jakémukoliv projektu schopnému dynamickou knihovnu používat. Knihovna není ve stádiu dokončení a je stále aktivně vyvíjena, neboť je ještě mnoho zajímavých možností, kterými knihovna zatím nedisponuje.

  • Název v anglickém jazyce

    Texture analysis using the LbpLibrary

  • Popis výsledku anglicky

    Using a library written in C++ to solve the problem of texture analysis using the LBP (Local Binary Pattern) method. The library can be included in various applications in which it is necessary to recognize individual textures, or for example to solve the problem when a change in the scene is controlled (guarding the space against intruders). Furthermore, it is shown that the implementation of the library can be used for problems that require very fast calculation, since everything is optimized precisely for speed. Last but not least, the LbpLibrary library can also be used in languages other than C++, as it is implemented in such a way that it can be translated as a dynamic library and it can be connected to any project capable of using a dynamic library. The library is not at the stage of completion and is still being actively developed, as there are still many interesting possibilities that the library does not have yet.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20205 - Automation and control systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů