Texturní analýza pomocí knihovny LbpLibrary
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F13%3A43920392" target="_blank" >RIV/49777513:23520/13:43920392 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://hdl.handle.net/11025/21206" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11025/21206</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Texturní analýza pomocí knihovny LbpLibrary
Popis výsledku v původním jazyce
Využití knihovny napsané v C++ k řešení problému texturní analýzy metodou LBP (Local Binary Pattern). Knihovnu je možné zařadit do rozličných aplikací, ve kterých je potřeba rozeznávat jednotlivé textury, nebo například pro řešení problému, kdy je kontrolována změna ve scéně (hlídání prostoru proti narušiteli). Dále je ukázáno, že lze implementaci knihovny využít k problémům, které vyžadují velmi rychlý výpočet, jelikož je vše optimalizováno právě pro rychlost. V neposlední řadě je možné knihovnu LbpLibrary využít i v jiných jazycích než C++, neboť je implementována tak, aby šla přeložit jako dynamická knihovna a bylo možné ji připojit k jakémukoliv projektu schopnému dynamickou knihovnu používat. Knihovna není ve stádiu dokončení a je stále aktivně vyvíjena, neboť je ještě mnoho zajímavých možností, kterými knihovna zatím nedisponuje.
Název v anglickém jazyce
Texture analysis using the LbpLibrary
Popis výsledku anglicky
Using a library written in C++ to solve the problem of texture analysis using the LBP (Local Binary Pattern) method. The library can be included in various applications in which it is necessary to recognize individual textures, or for example to solve the problem when a change in the scene is controlled (guarding the space against intruders). Furthermore, it is shown that the implementation of the library can be used for problems that require very fast calculation, since everything is optimized precisely for speed. Last but not least, the LbpLibrary library can also be used in languages other than C++, as it is implemented in such a way that it can be translated as a dynamic library and it can be connected to any project capable of using a dynamic library. The library is not at the stage of completion and is still being actively developed, as there are still many interesting possibilities that the library does not have yet.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20205 - Automation and control systems
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů