Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Application of Multibody Dynamics in the Modelling of a Limited-Slip Differential

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F20%3A43955514" target="_blank" >RIV/49777513:23520/20:43955514 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-23132-3_54" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-23132-3_54</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-23132-3_54" target="_blank" >10.1007/978-3-030-23132-3_54</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Application of Multibody Dynamics in the Modelling of a Limited-Slip Differential

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is aimed at suitable approaches to the modelling and dynamical analysis of a special class of automotive differentials called limited-slip differentials. The design and function of the differential are briefly introduced and suitable multibody approaches to its modelling are proposed and discussed. The modelling formalism is based on Cartesian coordinates, while rigid bodies and their mutual interaction characterized by contact and friction forces and torques should be considered. Chosen numerical results documenting the effects of various differential model parameters are shown.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of Multibody Dynamics in the Modelling of a Limited-Slip Differential

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is aimed at suitable approaches to the modelling and dynamical analysis of a special class of automotive differentials called limited-slip differentials. The design and function of the differential are briefly introduced and suitable multibody approaches to its modelling are proposed and discussed. The modelling formalism is based on Cartesian coordinates, while rigid bodies and their mutual interaction characterized by contact and friction forces and torques should be considered. Chosen numerical results documenting the effects of various differential model parameters are shown.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1506" target="_blank" >LO1506: Podpora udržitelnosti centra NTIS - Nové technologie pro informační společnost</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Multibody Dynamics 2019 Proceeding of the 9th ECCOMAS Thematic Conference on Multibody Dynamics

  • ISBN

    978-3-030-23131-6

  • ISSN

    1871-3033

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    454-462

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Duisburg

  • Datum konání akce

    15. 7. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku