Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovace metodiky měření rušivých vlivů zpětných trakčních proudů na drážní zabezpečovací řízení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23640%2F02%3A00073858" target="_blank" >RIV/49777513:23640/02:00073858 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovace metodiky měření rušivých vlivů zpětných trakčních proudů na drážní zabezpečovací řízení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato práce se zabývá inovací metodiky měření a vyhodnocování zpětného trakčního proudu drážních hnacích vozidel. Jsou uvedeny důvody jejich měření, současná metodika a důvody její inovace. Následně jsou popsány 2 nové varianty uspořádání měřícího řetězcea také nově navrhované metody zpracování a vyhodnocení měření. Hlavní myšlenka inovace spočívá v digitalizaci naměřeného signálu a následném číslicovém zpracování oproti stávajícímu analogovému.Protože jedním z požadavků zadání, je ekonomická nenáročnost inovace, byla zvolena digitalizace a následné zpracování pomocí běžných prostředků výpočetní techniky a dostupného software. V práci jsou důkladně prozkoumány vlastnosti metod pro číslicové zpracování naměřených dat, kterými jsou krátkodobá Fourierovatransformace (STFT) a především spojitá Wavelet transformace (CWT).

  • Název v anglickém jazyce

    Measurement methodology innovation of intereference influence of reverse traction current on railway signalling and interlocking devices

  • Popis výsledku anglicky

    Methodology innovation of the measurement and evaluation of the reverse traction current of the railway engines is described in this thesis. The reasons of its measurement, present methodology and reasons for its innovation are discussed. The two newly proposed methods of measurement processing and evaluation are then described. The main innovation idea consists in digitizing of the measured signal and its consequent digital processing compared to present analog processing. One of the input requirementswas that innovation has to be cheap to implement and therefore the signal digitizing and its consequent processing was chosen to be done by means of common PC and available software. In the thesis the features of the digital signal processing methods, which are Short-Time Fourier Transformation (STFT) and especially Continuous Wavelet Transformation (CWT), were thoroughly examined.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LN00B084" target="_blank" >LN00B084: Nové technologie Výzkumné centrum v Západočeském regionu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Počet stran knihy

    1

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS knihy