Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CFD simulace proudění spalin s pevnými částicemi v jednotlivě modelovaných kanálech v DPF filtru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23640%2F07%3A00000013" target="_blank" >RIV/49777513:23640/07:00000013 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Simulation in the Individual Channels of the Particle Filter

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Particulate filters (often as Diesel Particulate Filter - DPF) must used for cleaning soot particulates from exhaust gas. These particulates pose a serious health risk, because they are deposited in the lungs and lung cells. Here, they can invoke variousrespiratory infections and even lung cancer. These particulate filters have serious problems difficulties mainly related to its working life in comparison with engine life. This working life is dependent on individual particulate filter regeneration, when the filter is filled with soot particulates. These soot particulates must be removed at high temperature and then can be used again. This process of particulate filter is modelled by numerical simulation in Fluent 6.2.16.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation in the Individual Channels of the Particle Filter

  • Popis výsledku anglicky

    Particulate filters (often as Diesel Particulate Filter - DPF) must used for cleaning soot particulates from exhaust gas. These particulates pose a serious health risk, because they are deposited in the lungs and lung cells. Here, they can invoke variousrespiratory infections and even lung cancer. These particulate filters have serious problems difficulties mainly related to its working life in comparison with engine life. This working life is dependent on individual particulate filter regeneration, when the filter is filled with soot particulates. These soot particulates must be removed at high temperature and then can be used again. This process of particulate filter is modelled by numerical simulation in Fluent 6.2.16.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M06031" target="_blank" >1M06031: Materiály a komponenty pro ochranu životního prostředí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The best of automotive CFD

  • ISBN

    0-9719532-1-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    153-164

  • Název nakladatele

    Ansys

  • Místo vydání

    Frankfurt

  • Místo konání akce

    Frankfurt

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku