Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Textbook as a Challenge in Foreign Language Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23670%2F20%3A43960654" target="_blank" >RIV/49777513:23670/20:43960654 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.conferences-scientific.cz/file/9788088203209" target="_blank" >https://www.conferences-scientific.cz/file/9788088203209</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Textbook as a Challenge in Foreign Language Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The author of the article considers the textbook (the choice of it or its creation) an important challenge in the process of creating and teaching language courses. One of the reasons is currently insufficient research related to textbooks used in adult language education, which is something that needs to be pointed out. Foreign language textbooks should be seen as a valuable source of didactic and authentic texts to remain an important part of the Communicative Language Teaching.

  • Název v anglickém jazyce

    The Textbook as a Challenge in Foreign Language Education

  • Popis výsledku anglicky

    The author of the article considers the textbook (the choice of it or its creation) an important challenge in the process of creating and teaching language courses. One of the reasons is currently insufficient research related to textbooks used in adult language education, which is something that needs to be pointed out. Foreign language textbooks should be seen as a valuable source of didactic and authentic texts to remain an important part of the Communicative Language Teaching.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů