Vyvíjí se česká reklama v evropském kontextu diskontinuitně?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12210%2F07%3A00007791" target="_blank" >RIV/60076658:12210/07:00007791 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vyvíjí se česká reklama v evropském kontextu diskontinuitně?
Popis výsledku v původním jazyce
Studie popisuje specifické znaky české reklamy 90. let 20. století. Zabývá se těmi specifiky, která plynou z aplikace postulátů kulturní teorie na charakter české kultury.
Název v anglickém jazyce
Is Czech advertising developing in the European context discontinuously?
Popis výsledku anglicky
The contribution describes specific features of Czech advetising of the 1990s. It deals with the specifics resulting from the application of culture theory postulates on the character of Czech culture.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F05%2F2402" target="_blank" >GA405/05/2402: Čechoamerická periodika</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Odaloš, P. (ed.): Kontinuitné a diskontinuitné otázky jazykovej komunikácie
ISBN
978-80-8083-455-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
238-243
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—