Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Articles in Spanish: A Didactic Proposal for the Inicial Learning Level

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12210%2F15%3A43890031" target="_blank" >RIV/60076658:12210/15:43890031 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    španělština

  • Název v původním jazyce

    Los artículos en espa?ol: Una propuesta didáctica para el nivel inicial del aprendizaje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    El objeto de la presente contribución consiste en presentar la complejidad subyacente a la categoría gramatical del artículo espa?ol en los procesos de ense?anza y aprendizaje del mismo, especialmente en el caso de los aprendientes cuya lengua materna esel checo. Ha sido esta problemática la que nos ha conducido a la creación de una propuesta didáctica de aprendizaje cognitivo.

  • Název v anglickém jazyce

    The Articles in Spanish: A Didactic Proposal for the Inicial Learning Level

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this article is to show the complexity underlying the grammatical category of the article in Spanish, in relation to the teaching/learning process of students whose maternal language lacks of this category, specially the Czech language. That fact has lead us to carry out a didactic proposal based on the cognitive approach.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    redELE revista electrónica de didáctica del espa?ol lengua extranjera

  • ISSN

    1571-4667

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    27

  • Číslo periodika v rámci svazku

    leden 2015

  • Stát vydavatele periodika

    ES - Španělské království

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    1-24

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus