The Articles in Spanish: A Didactic Proposal for the Inicial Learning Level
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12210%2F15%3A43890031" target="_blank" >RIV/60076658:12210/15:43890031 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
španělština
Název v původním jazyce
Los artículos en espa?ol: Una propuesta didáctica para el nivel inicial del aprendizaje
Popis výsledku v původním jazyce
El objeto de la presente contribución consiste en presentar la complejidad subyacente a la categoría gramatical del artículo espa?ol en los procesos de ense?anza y aprendizaje del mismo, especialmente en el caso de los aprendientes cuya lengua materna esel checo. Ha sido esta problemática la que nos ha conducido a la creación de una propuesta didáctica de aprendizaje cognitivo.
Název v anglickém jazyce
The Articles in Spanish: A Didactic Proposal for the Inicial Learning Level
Popis výsledku anglicky
The purpose of this article is to show the complexity underlying the grammatical category of the article in Spanish, in relation to the teaching/learning process of students whose maternal language lacks of this category, specially the Czech language. That fact has lead us to carry out a didactic proposal based on the cognitive approach.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
redELE revista electrónica de didáctica del espa?ol lengua extranjera
ISSN
1571-4667
e-ISSN
—
Svazek periodika
27
Číslo periodika v rámci svazku
leden 2015
Stát vydavatele periodika
ES - Španělské království
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
1-24
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—