Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faces of the Community: Agency and Meaning in Urban Visual Communication, Central Europe 1400-1700

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12210%2F15%3A43892083" target="_blank" >RIV/60076658:12210/15:43892083 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Faces of the Community: Agency and Meaning in Urban Visual Communication, Central Europe 1400-1700

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Symbolic communication through seeing played an important role in the pre-Modern and Early Modern urban communities. Families, groups, corporations and individuals were visualised through images, objects and symbols in the urban space, making medieval and early modern town culture one of presence and visibility. Town halls, squares, facades, gates, churches and cemeteries became a stage for communicating one's status, religious attitudes and political affiliations. Architectural decoration, altarpieces, epitaphs, and liturgical objects act as an imaginative visual archive of the town's constructed past and set them within a present network of urban communication.

  • Název v anglickém jazyce

    Faces of the Community: Agency and Meaning in Urban Visual Communication, Central Europe 1400-1700

  • Popis výsledku anglicky

    Symbolic communication through seeing played an important role in the pre-Modern and Early Modern urban communities. Families, groups, corporations and individuals were visualised through images, objects and symbols in the urban space, making medieval and early modern town culture one of presence and visibility. Town halls, squares, facades, gates, churches and cemeteries became a stage for communicating one's status, religious attitudes and political affiliations. Architectural decoration, altarpieces, epitaphs, and liturgical objects act as an imaginative visual archive of the town's constructed past and set them within a present network of urban communication.

Klasifikace

  • Druh

    M - Uspořádání konference

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-25417S" target="_blank" >GA14-25417S: Tváře komunity. Obrazy, symboly a performance pozdně středověkého a raně novověkého města(1400-1700)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Jihočeská universita v českých Budějovicích

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    20

  • Počet zahraničních účastníků

    6

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce