Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Quantitative Analysis of Texts Written by Language Learners

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12210%2F21%3A43902624" target="_blank" >RIV/60076658:12210/21:43902624 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2021.1636" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2021.1636</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2021.1636" target="_blank" >10.21125/edulearn.2021.1636</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Quantitative Analysis of Texts Written by Language Learners

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on language acquisition by non-native speakers of Czech. Specifically, we analyze the corpus texts of A2, B1 and B2 levels as defined by the Common European Framework of Reference and we observe the similarities and differences between them in terms of morphology, vocabulary, syntax and discourse features.

  • Název v anglickém jazyce

    Quantitative Analysis of Texts Written by Language Learners

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on language acquisition by non-native speakers of Czech. Specifically, we analyze the corpus texts of A2, B1 and B2 levels as defined by the Common European Framework of Reference and we observe the similarities and differences between them in terms of morphology, vocabulary, syntax and discourse features.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EDULEARN21 Proceedings

  • ISBN

    978-84-09-31267-2

  • ISSN

    2340-1117

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    8059-8063

  • Název nakladatele

    IATED Academy

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Online Conference

  • Datum konání akce

    5. 7. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku