Přímý prodej v zemědělských podnicích, zkušenosti a poznatky z Rakouska
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12220%2F06%3A00007097" target="_blank" >RIV/60076658:12220/06:00007097 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přímý prodej v zemědělských podnicích, zkušenosti a poznatky z Rakouska
Popis výsledku v původním jazyce
Prodej ekologických potravin může být realizován prostřednictvím přímého prodeje, kdy farmář prodává přímo spotřebiteli. Jedná se především o prodej ze dvora. Přímému prodeji je dán velký prostor zejména v zahraničí. Pokud u rakouských farem tvoří hlavnízdroj příjmů, není důvod, proč jej nepodpořit i zde.
Název v anglickém jazyce
Direct sale in agricultural companies, experience and knowledge from Austria
Popis výsledku anglicky
The sale of ecological food can be realized by means of direct sale, when farmer sells directly to consumer. It is in particular sale from the court. Direct sale is applied especially abroad. If it composes primary resource of incomes in Austrian farms,it isn´t reason, why direct sale shouldn´t support here too.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
EUROMAGAZÍN
ISSN
1213-7774
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
7
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
22-25
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—