Využití elektrické energie pro pohon osobních automobilů 2
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12220%2F18%3A43898178" target="_blank" >RIV/60076658:12220/18:43898178 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití elektrické energie pro pohon osobních automobilů 2
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je řešena problematika jízdního dosahu elektromobilů z hlediska užitných vlastností, velikosti a hmotnosti elektromobilů z hlediska spotřeby elektrické energie. Je zde řešena problematika přímých a nepřímých emisí oxidu uhličitého ve srovnání s klasickými spalovacími motory.
Název v anglickém jazyce
Electricity utilization for the propulsion of passenger cars II
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the issue of driving range of electric vehicles in terms of utility properties, size and weight of electric vehicles in terms of electricity consumption. It deals with the issue of direct and indirect emissions of carbon dioxide compared to conventional combustion engines.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
20201 - Electrical and electronic engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Energie 21 : časopis o alternativních zdrojích energie
ISSN
1803-0394
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
36-37
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—