Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Literature in foreign language classes

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12260%2F09%3A43904357" target="_blank" >RIV/60076658:12260/09:43904357 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    španělština

  • Název v původním jazyce

    La literatura en el aula de una lengua extranjera

  • Popis výsledku v původním jazyce

    El artículo combina las reflexiones teóricas sobre el papel contemporáneo del texto literario con ejemplos prácticos del uso de textos literarios -cuentos y novelas cortas con el tema común del doble- en la enseñanza de lenguas extranjeras. En primer lugar, aborda los postulados teóricos del análisis literario, el trabajo con el texto y el análisis crítico. Ofrece un análisis práctico de dos fragmentos seleccionados y varios ejemplos del uso del tema analizado de un texto literario para el desarrollo de las habilidades lingüísticas.

  • Název v anglickém jazyce

    Literature in foreign language classes

  • Popis výsledku anglicky

    The paper combines theoretical insights into the contemporary role of the literary text with practical examples of the use of literary texts – short stories and short novels with a common theme of a double - in foreign language teaching. First it discusses the theoretical postulates of literary analysis, working with the text and critical analysis. It presents a practical analysis of two selected extracts and several examples of the use of the analysed theme of a literary text for the development of language skills.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lingua viva

  • ISSN

    1801-1489

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    8

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    73-82

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus