Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogika volného času - projekt budoucnosti, nebo slepá ulička?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12260%2F10%3A00012075" target="_blank" >RIV/60076658:12260/10:00012075 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogika volného času - projekt budoucnosti, nebo slepá ulička?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Chování člověka ve volném čase nás může zajímat z různých důvodů. Pokud nás zajímá v první řadě proces socializace a pomoc těm, kteří mají potíže se zapojením se do společnosti, pohybujeme se v oblasti sociální pedagogiky. Pokud se zajímáme primárně o to, jak rozvíjet individuum a jeho vztahy skrze volnočasové aktivity a současně také jeho schopnost dobře zacházet se svým časem, uvažujeme o pedagogice volného času. Toto vymezení vychází z vývoje pedagogiky volného času (Freizeitpädagogik) v německy mluvícím prostředí. Autor v článku srovnává toto pojetí s českou tradicí ?mimoškolní výchovy?.

  • Název v anglickém jazyce

    Leisure education: Project of future or cul-de-sac?

  • Popis výsledku anglicky

    For various reasons, leisure behaviour may be a matter of interest. First, we may focus on the process of socialisation and on helping those with difficulties participating in the society: this brings us to the domain of social pedagogy. On the other hand, if we are primarily interested in individual development through leisure activities and on fostering their ability to manage their time, we find ourselves in the domain of leisure education. The above-mentioned distinction is based on the developmentof leisure education (Freizeitpädagogik) in German-speaking countries. In his article compares the author that concept with the Czech historic tradition of the ?after-school education?.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    LX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus