Samostatné studentské práce jako prostředek pro zvýšení zájmu o technické a přírodovědné obory
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12310%2F13%3A43885683" target="_blank" >RIV/60076658:12310/13:43885683 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://jtie.upol.cz/clanky_2_2013/JTIE-2-2013.pdf" target="_blank" >http://jtie.upol.cz/clanky_2_2013/JTIE-2-2013.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Samostatné studentské práce jako prostředek pro zvýšení zájmu o technické a přírodovědné obory
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek reaguje na aktuální a často zmiňovaný problém, kterým je nezájem studentů o studium technických oborů. Cílem příspěvku je uvedení příkladů konkrétních činností a výsledků studentů všeobecného gymnázia, které značně přesahují rámec standardníhoučiva, a které směrují studenty k preferenci přírodovědných a technických oborů. Jsou uvedeny ukázky několika studentských prací.
Název v anglickém jazyce
Individual student works as a way to increase interest in technical disciplines and science
Popis výsledku anglicky
Paper responses to current and frequently mentioned problem of lack of students' interest to study technical fields. Goal of the paper is to introduce examples of specific activities and results of grammar school students. These results significantly exceed a scope of a standard curriculum and head students to prefer science and technical subjects. Several student works are presented.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education (print)
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
2013
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
16-19
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—