Childern experience and geometrical imagination
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F00%3A00002368" target="_blank" >RIV/60076658:12410/00:00002368 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Kindererfahrungen and geometrische Vorstellungskraft
Popis výsledku v původním jazyce
The contribution discussed the level of passive (what do you see in the picture ) and active (draw a horse, a cup) communication of childern via pictures. It seems that the level is substantial higher then it is expected and aused at school.
Název v anglickém jazyce
Childern experience and geometrical imagination
Popis výsledku anglicky
The contribution discussed the level of passive (what do you see in the picture ) and active (draw a horse, a cup) communication of childern via pictures. It seems that the level is substantial higher then it is expected and aused at school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Beiträge zum Mathematikunterricht 2000. Vorträge auf der 34. Tagung für didaktik der Mathematik vom 28. Februar bis 3. März 2000 in Potsdam
ISBN
3-88120-314-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Universität Potsdam
Místo vydání
Hildesheim
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—