Teaching Practice as a Motivational Factor
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F03%3A00004683" target="_blank" >RIV/60076658:12410/03:00004683 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teaching Practice as a Motivational Factor
Popis výsledku v původním jazyce
Článek ukazuje, že ped. praxe motivuje studenty jednak k dalšímu učení, ale i dalšímu sebevzdělávání jak v jazyce, tak v ped. discipliinách.
Název v anglickém jazyce
Teaching Practice as a Motivational Factor
Popis výsledku anglicky
Článek ukazuje, že ped. praxe motivuje studenty jednak k dalšímu učení, ale i dalšímu sebevzdělávání jak v jazyce, tak v ped. discipliinách.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP405%2F02%2FD178" target="_blank" >GP405/02/D178: Jazyková interference na pomezí angličtiny a češtiny - na materiálu školní výuky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Sborník ze sympozia pro učitele učitelů "Teaching Practice in Language Teacher Education".
ISSN
1 87 191403 6
e-ISSN
—
Svazek periodika
1.
Číslo periodika v rámci svazku
1.
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
6
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—