Česká "billboardová" reklama
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F05%3A00006562" target="_blank" >RIV/60076658:12410/05:00006562 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Česká "billboardová" reklama
Popis výsledku v původním jazyce
Studie charakterizuje prvky vytvářející komunikační funkci "billboardové" reklamy. Je to slovo, obraz a grafické prostředky.
Název v anglickém jazyce
Czech billboard advertisement
Popis výsledku anglicky
The study explores the separate cimponents constituting the message of billboard advertisements, namely the verbal, pictorial and graphic means.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F05%2F2402" target="_blank" >GA405/05/2402: Čechoamerická periodika</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Čumak, L. N. (ed.): Nacional´no - kul´turnyj komponěnt v těxtě i v jazyke
ISBN
985-6684-16-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
87-89
Název nakladatele
Minskij lingvističeskij universitět
Místo vydání
Minsk
Místo konání akce
Minsk
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—