Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nároky na současnou didaktiku biologie.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F06%3A00008533" target="_blank" >RIV/60076658:12410/06:00008533 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nároky na současnou didaktiku biologie.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současné potřeby společnosti, expanze nových poznatků a trendy výzkumu a technologie v biologii i nové prvky v organizaci a sytému vzdělávání v České republice kladou na didaktiku biologie nové nároky, vyúsťující v otevřené otázky zejména v následujícíchoblastech: v oblasti kurikula pro jednotlivé vzdělávací stupně, teorie učebnic, metod vzdělávání, teoretického, resp. vědeckého zázemí oboru, formulace výzkumných cílů a experimentálních přístupů a v neposlední řadě v oblasti strategie biologického vzdělávání. Vybrané otázky ze zmíněných oblastí. které autor považuje za klíčové, jsou formulovány a diskutovány s ohledem na perspektivu jejich možného řešení.

  • Název v anglickém jazyce

    Expectations from the recent theory of biology education

  • Popis výsledku anglicky

    Recent needs of society, exponential growth of biological knowledge and new trends of research and technologies as well as the new organization and system of education in the Czech republic bring new tasks for the theory of biology education, resulting into open questions in following areas: curriculum of individual educational levels (sensu ISCED), theory of textbooks, methods of education, research aims and experimental approaches, strategy of biology education. Selected questions from mentioned topics, that are substantial according to the author´s meaning, are formulated and discussed with the respect to their possible solution.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Didaktika v dimenziách vedy a praxe. Zborník príspevkov z konferencie z medzinárodnou účastnu konanej 06. - 07. októbra 2005 v Prešove.

  • ISBN

    80-969578-0-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    330-335

  • Název nakladatele

    Fakulta humanitních a přírodních věd Prešovské univerzity

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku