Pojetí řeči jako silové technologie v teoretickém diskursu a v edukační praxi.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F09%3A00010692" target="_blank" >RIV/60076658:12410/09:00010692 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pojetí řeči jako silové technologie v teoretickém diskursu a v edukační praxi.
Popis výsledku v původním jazyce
Studie prezentuje pragmatistické pojetí řeči a lidské komunikace a výchovu k mediální gramotnosti jako výcvik v sebeobraně proti silovým účinkům sociální a masmediované komunikace.
Název v anglickém jazyce
The concept of language as a persuasive technology in the theoretical discourse and in the educational praxis
Popis výsledku anglicky
The paper presents the pragmatistic concept of social communication and the media literacy education, as a self-defensive training of masmedial persuasive communication.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mediální pedagogika. Média a komunikace v teorii a učitelské praxi.
ISBN
978-80-7394-190-1
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Počet stran knihy
134
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS kapitoly
—