Genderové rozdíly v komunikaci učitel-žák
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F09%3A00010699" target="_blank" >RIV/60076658:12410/09:00010699 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Genderové rozdíly v komunikaci učitel-žák
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o zamýšleném výzkumu, který se bude zabývat problematikou genderu, a hlavně vlivem genderu v oblasti vzdělávání, kterou propojuje s tematikou aktivity žáků projevující se v komunikaci a interakci s pedagogem a spolužáky ve vyučovací hodině, tedy participaci na pedagogické komunikaci ve vyučovací hodině.
Název v anglickém jazyce
Gender differences in communication teacher-pupil
Popis výsledku anglicky
The work deals with differents between women and men, the origin of this difference, gender and its influence in the area of the education. In the part of research we compare an activity of boys and girls in a different subjects on the basic school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogická komunikace v didaktických, sociálních a filozofických souvislostech
ISBN
978-80-7435-030-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
14. 5. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—