Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Supporting Independent Thinking Through Mathematical Education

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Dziecięce wyobrażenia i elementarne zdolności geometryczne

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Proces abstrahowania może być obserwowany w dziecięcych rysunkach i interpretacjach rysunków. W rozdziale opisujemy wyniki badań prowadzonych wśród dzieci przedszkolnych.

  • Název v anglickém jazyce

    Supporting Independent Thinking Through Mathematical Education

  • Popis výsledku anglicky

    The process of abstraction can be observed in children?s drawings and interpretations of pictures. The chapter describes research investigated geometrical competences of children at the beginning of school attendance.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Dziecko i matematyka

  • ISBN

    978-83-7338-472-9

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    246

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego

  • Místo vydání

    Rzeszów, Polsko

  • Kód UT WoS kapitoly