Supporting Independent Thinking Through Mathematical Education
Popis výsledku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Dziecięce wyobrażenia i elementarne zdolności geometryczne
Popis výsledku v původním jazyce
Proces abstrahowania może być obserwowany w dziecięcych rysunkach i interpretacjach rysunków. W rozdziale opisujemy wyniki badań prowadzonych wśród dzieci przedszkolnych.
Název v anglickém jazyce
Supporting Independent Thinking Through Mathematical Education
Popis výsledku anglicky
The process of abstraction can be observed in children?s drawings and interpretations of pictures. The chapter describes research investigated geometrical competences of children at the beginning of school attendance.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Dziecko i matematyka
ISBN
978-83-7338-472-9
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Počet stran knihy
246
Název nakladatele
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Místo vydání
Rzeszów, Polsko
Kód UT WoS kapitoly
—
Základní informace
Druh výsledku
C - Kapitola v odborné knize
CEP
AM - Pedagogika a školství
Rok uplatnění
2009