Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Circadian typology in preadolescence and adolescence and Health education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F09%3A00011353" target="_blank" >RIV/60076658:12410/09:00011353 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Circadian typology in preadolescence and adolescence and Health education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The objective was to assess which of three types of intervention programs are most effective for shifting adolescents to morning-type. One-by-one comparison of before-class data to after-class one showed that significantly higher increase in M-E scores and also higher decrease in the frequency to be depressed in Type 3 class students than that in the other three classes (P<0.05 in both). Combination of classes on fundamental knowledge and detailed techniques to promote health of diurnal rhythms and sleep might be effective for preventing the shift of Japanese adolescents to evening-type and promoting sleep and mental health.

  • Název v anglickém jazyce

    Circadian typology in preadolescence and adolescence and Health education

  • Popis výsledku anglicky

    The objective was to assess which of three types of intervention programs are most effective for shifting adolescents to morning-type. One-by-one comparison of before-class data to after-class one showed that significantly higher increase in M-E scores and also higher decrease in the frequency to be depressed in Type 3 class students than that in the other three classes (P<0.05 in both). Combination of classes on fundamental knowledge and detailed techniques to promote health of diurnal rhythms and sleep might be effective for preventing the shift of Japanese adolescents to evening-type and promoting sleep and mental health.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0352" target="_blank" >GA406/08/0352: Výchova ke zdraví - strategie výuky duševní hygieny</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Health education and Quality of life II

  • ISBN

    978-80-7394-180-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    Hluboká nad Vltavou

  • Datum konání akce

    8. 10. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku