Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přírodniny v preprimárním a primárním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F09%3A00011356" target="_blank" >RIV/60076658:12410/09:00011356 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přírodniny v preprimárním a primárním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou využívání přírodnin jako významného edukačního prvku v přírodovědné výchově a vzdělávání na preprimárním a primárním stupni a možnostmi pregraduální přípravy učitelů uvedených vzdělávacích stupňů v této oblasti. V příspěvku je uvedena informace o zahájení výzkumného projektu, který zjišťuje současný stav a perspektivy využívání přírodnin v primárním vzdělávání. Dále jsou uvedeny některé údaje z průzkumu využívání přírodnin v pre-primárnám vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Living Things in the Pre-primary and Primary Education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with some problems of use of living things as the important element of the nature science in the pre-primary and primary education. Some possibilities and problems of pre-service teachers education in this domain is described as well. There are some information about start of research project which deals with state-of-the?art and perspectives of living things use in primary education. The article gives some results of the exploration of situation in use of living things in the pre-primary education as well.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1039" target="_blank" >GA406/09/1039: Užití přírodnin v kontextu cílů a kurikula přírodovědného vzdělávání na 1. stupni ZŠ.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Príprava učiteľov v procese školských reforiem

  • ISBN

    978-80-555-0024-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita v Prešově

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov, Slovensko

  • Datum konání akce

    16. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku