Členská kategorizační analýza jako klíč didaktické interpretace: vesmírné sci-fi romány S. Lukjaněnka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F10%3A00012739" target="_blank" >RIV/60076658:12410/10:00012739 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Členská kategorizační analýza jako klíč didaktické interpretace: vesmírné sci-fi romány S. Lukjaněnka
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek nastiňuje možnosti, které přináší členská kategorizační analýza při didaktické interpretaci literárních děl, a na příkladu vědecko-fantastické literatury ukazuje, jakým způsobem poskytuje vymezování skupin ?my? a ?oni? v literárním díle zázemípro nastolování morálních motivů.
Název v anglickém jazyce
Membership categorization analysis as a key teaching of interpretation: space science fiction novels P. Lukjaněnka
Popis výsledku anglicky
Paper outlines the possibilities offered by membership categorization analysis in educational interpreting literary works, and the example of science-fiction shows how the group provides a definition of "us" and "them" in the literature background for raising moral motives.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Od teorie jazyka k praxi komunikace IV.
ISBN
978-80-7394-204-5
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
235
Název nakladatele
PF JU
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS kapitoly
—