Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Čas a televize: Čtyři aspekty časové organizace televizního vysílání a každodenního života.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F10%3A43875636" target="_blank" >RIV/60076658:12410/10:43875636 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Čas a televize: Čtyři aspekty časové organizace televizního vysílání a každodenního života.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá vztahem mezi televizí a každodenním životem v moderní společnosti. Autor se věnuje čtyřem aspektům organizace televizního času: důrazu na přítomný okamžik, artikulaci času hodin, temporální pravidelnosti a orientaci na časové struktury každodennosti. Příspěvek se snaží ukázat, nakolik temporální struktury televizního vysílání odpovídají časové zkušeností jedinců v moderní společnosti a jak se navzájem prolínají s časovými strukturami každodenního života diváků.

  • Název v anglickém jazyce

    Time and Television. Four Aspects of the Temporal Organization of

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the relationship between television and everyday life in modern society. The autor pays attention to four aspects of organization of television time: emphasis on present moment, articulation of clock time, temporal regularity and orientation towards temporal structures of everydayness. The paper tries to show to what degree temporal structures of television broadcasting corelate with time experience of modern society's members and how they are interwoven with temporal structures ofeveryday life of audience.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Communication Today

  • ISSN

    1338-130X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    71-80

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus