Observing Qualitative Changes in Psychosomatic Condition
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882196" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882196 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Observing Qualitative Changes in Psychosomatic Condition
Popis výsledku v původním jazyce
The article includes the interpretation and evaluation of self-reflections of students who experimented with Acting with the Inner Partner
Název v anglickém jazyce
Observing Qualitative Changes in Psychosomatic Condition
Popis výsledku anglicky
The article includes the interpretation and evaluation of self-reflections of students who experimented with Acting with the Inner Partner
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The New Educational Review
ISSN
1732-6729
e-ISSN
—
Svazek periodika
24
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
147-161
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—