Dialogické jednání s vnitřním partnerem jako možnost rozvoje osobnosti pedagoga
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882197" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882197 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dialogické jednání s vnitřním partnerem jako možnost rozvoje osobnosti pedagoga
Popis výsledku v původním jazyce
Náš příspěvek je zaměřen na možnost rozvoje osobnosti učitele psychosomaticky orientovanou disciplínou "Dialogické jednání s vnitřním partnerem". Představuje studijní cestu dvou zkoušejících s cílem přiblížit specifika růstu psychosomatické kondice k veřejnému vystoupení a vývoje v sebereflektujícím úsilí. Materiály ze studia "Dialogického jednání", tedy písemné sebereflexe a videozáznamy, mohou mít určité etapy a vývoj. Z jejich charakteru můžeme do určité míry usuzovat o dosaženém stupni psychosomatické kondice.
Název v anglickém jazyce
Acting with the Inner Partner as a way to encourage the personal growth of a teacher
Popis výsledku anglicky
The article contents the interpretation and evaluation of self-reflections of students who experimented with Acting with the Inner Partner.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku X Vybrané aspekty teorie a praxe
ISBN
978-80-244-2906-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
137-143
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
24. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—