Psychosomatické disciplíny ve vzdělávání budoucích učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882309" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882309 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Psychosomatické disciplíny ve vzdělávání budoucích učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá zkušenostmi s psychosomatickými disciplínami ve vzdělávání studentů programu Učitelství pro národní školy na PF JČU, a to konkrétně dialogickým jednáním a přednesem. Obsah příspěvku vychází zejména z hodnocení písemných sebereflexí, pozorování a videozáznamů pořízených během dvou po sobě následujících akademických letech.
Název v anglickém jazyce
Psychosomatic disciplines in education of future teachers
Popis výsledku anglicky
The article focuses on experiences with psychosomatic disciplines (especially Acting with the Inner Partner and Elocution) in education of students studying Teaching at Elementary Schools program at Pedagogical Faculty of South Bohemia University. The contents of the article results from the evaluation of written self-reflections, observing and video recordings gained in two following academic years.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku X Vybrané aspekty teorie a praxe
ISBN
978-80-244-2906-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
144-150
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
24. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—