Průvodce reklamou na spotřebitelské úvěry
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882588" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882588 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Průvodce reklamou na spotřebitelské úvěry
Popis výsledku v původním jazyce
Článek obsahuje analýzu reklam na bankovní a nebankovní spotřebitelské úvěry. Čtenář je upozorněn na některé praktiky, které poskytovatelé spotřebitelských úvěrů ve svých reklamách používají za účelem získání nových klientů.
Název v anglickém jazyce
A guide to advertisments on consumer loans
Popis výsledku anglicky
The article is focused on analysis of advertisement of banking and non-banking consumer credits. The reader is warned about practises which are used by providers of consumer credits to attract new clients.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník 5. konference Užití počítačů ve výuce matematiky
ISBN
978-80-7394-324-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
281-288
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
3. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—