K vybraným tendencím v současné české literární komunikaci se zaměřením na prozaickou tvorbu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882717" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882717 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K vybraným tendencím v současné české literární komunikaci se zaměřením na prozaickou tvorbu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá prolínáním literární a marketingové komunikace, způsoby propagace děl mladé české prozaické generace.
Název v anglickém jazyce
Certain tendencies in contemporary Czech literature, focusing on the prose
Popis výsledku anglicky
This chapter deals with the blending of literary and marketing communication, ways of promoting works of the young generation of Czech prose.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/IAA901420701" target="_blank" >IAA901420701: Textové typy v postmoderní literatuře slovanských národů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Od teorie jazyka k praxi komunikace IV.
ISBN
978-80-7394-204-5
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
143-149
Počet stran knihy
244
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS kapitoly
—