Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43883840" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43883840 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Porozumění

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek poskytuje didaktickou podporu pedagogům mateřských škol v naplňování očekávaných výstupů Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání v oblasti jazyka a řeči - porozumění. Obsahuje teoretický úvod do problematiky, který je zaměřen nacharakteristiku a vývoj porozumění řeči, jeho předpoklady a zásady pro jeho podporu v mateřské škole. V aplikační části jsou metodické postupy aktivit, podporujících porozumění řeči, s kritérii pro individuální diagnostiku.

  • Název v anglickém jazyce

    Understanding

  • Popis výsledku anglicky

    The article provides a didactic support for kindergarten teachers in the achievement of the expected outcomes of the Framework educational program for pre-school education in Speech and language sphere - understanding. It contains theoretical introduction, which focuses on a characteristics and evolution of a speach understanding, its proper development prerequisities and principles of its supporting in kindergarten. The are metodical processes of activities supporting a speach understanding, with criterions for a personal diagnostics in the practical part.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Očekávané výstupy v praxi mateřské školy : metodická podpora k připravované revizi RVP PV

  • ISSN

    1805-563X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    B4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    1-12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus