Jak chápe pohádku současné dítě mladšího školního věku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43884213" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43884213 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak chápe pohádku současné dítě mladšího školního věku
Popis výsledku v původním jazyce
Autor studie zjišťoval, jak dnešní prepubescent chápe žánrový princip pohádky. Výzkum prováděl jednak na základě dotazníkového šetření, jednak analýzou a interpretací jeho spontánní slovesné tvorby.
Název v anglickém jazyce
What significance is attached to fairy-tales by today's children at junior school
Popis výsledku anglicky
The paper's aim is to find out what significance is attached to the fairy-tale genre by today's prepubescents. The research consisted both in evaluating questionnaires and in analysing and interpretating their spontaneous literary creations.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bohemistika v edukačním procesu. (Tradice, problémy, perspektivy.)
ISBN
978-80-87510-07-0
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
85-95
Počet stran knihy
188
Název nakladatele
Tiskárna Vlastimil Johanus
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS kapitoly
—