Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

O některých důsledcích digitalizaci novinářského vyprávění

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43884910" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43884910 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.mediapodlupou.cz/pdf/media_pod_lupou_publikace.pdf" target="_blank" >http://www.mediapodlupou.cz/pdf/media_pod_lupou_publikace.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    O některých důsledcích digitalizaci novinářského vyprávění

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Čtvrtá kapitola O některých důsledcích digitalizace novinářského vyprávění se věnuje vybraným tendencím, které proměňují povahu soudobé žurnalistiky. Pozornost je věnována zejména možnostem, výhodám a rizikům, které do žurnalistického vyprávění příběhů vnesla hypermédia, nové podoby interaktivity a autorství. Kapitola se pokouší identifikovat, konceptualizovat a na několika inspirativních příkladech ilustrovat způsoby, jakými jsou v současné žurnalistice vyprávěny digitální a hypermediální příběhy.

  • Název v anglickém jazyce

    On Some Consequences of Digitization of Journalistic Storytelling

  • Popis výsledku anglicky

    The Chapter 4 On Some Consequences of Digitization of Journalistic Storytelling deals with several key biases that transform the nature of contemporary journalism. The attention is payed mainly on possibilities, advanteges and risks hypermedia and new modes of interactivity and collaboration brought to journalistic ways of telling stories. The chapter attempts to identify, conceptualize and on several inspiring examples illustrate the ways how contemporary journalistic digital and hypermedia stories arebeing told.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Média pod lupou. Mediální výchova jako téma celoživotního vzdělávání.

  • ISBN

    978-80-87415-70-2

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    67-87

  • Počet stran knihy

    187

  • Název nakladatele

    Powerpoint

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly