Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching Probability via Problem Solving

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886041" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886041 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching Probability via Problem Solving

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problem solving is a mathematical process in which we construct our knowledge through our experience. It is an interesting and enjoyable way to learn mathematics. Most mathematical problems have more than one solution. Each of them can be approached in avariety of ways. Students can find one approach which helps them to solve a particular problem. Having seen various students? solution approaches in time, you should be able to develop and extend a range of strategies that the students have at their disposal. We will demonstrate this approach on some problems from the theory of probability.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Probability via Problem Solving

  • Popis výsledku anglicky

    Problem solving is a mathematical process in which we construct our knowledge through our experience. It is an interesting and enjoyable way to learn mathematics. Most mathematical problems have more than one solution. Each of them can be approached in avariety of ways. Students can find one approach which helps them to solve a particular problem. Having seen various students? solution approaches in time, you should be able to develop and extend a range of strategies that the students have at their disposal. We will demonstrate this approach on some problems from the theory of probability.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Usta ad Albim BOHEMICA

  • ISSN

    1802-825X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    116-121

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus